Charles Owen-hjälmarna..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Farouk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 46
  • Visningar Visningar 3 056
Sv: Charles Owen-hjälmarna..

Hej!

Jag tänkte höra om du vet hur JW är i storleken jämfört med gamla showjumpern? :)

Sen undrar jag även om det är nån som har erfarenhet av att handla från dessa utländska internetsidor?

//k

Kom på att jag kanske borde lagt min fråga här när tråden hade ett så passande namn :angel:
Så.. jag som inte är allför insatt i COs hjälmar men ändå funderar på att köpa en, vilken tycker ni är "bäst"? och vilken är snyggast? vilken är mest prisvärd?
Jag tackar och bockar för alla tips jag kan få :bow:

iinaz skrev:
Hej!

Jag tänkte höra om du vet hur JW är i storleken jämfört med gamla showjumpern? :)

Sen undrar jag även om det är nån som har erfarenhet av att handla från dessa utländska internetsidor?

//k

Tänkte bara säga att jag har varit i kontakt med http://www.longacresaddlery.co.uk när jag var påväg att köpa en sele. Dom var väldigt hjälpsamma och trevliga att ha och göra med men jag köpte aldrig selen så mer än så vet jag inte.

Ok!
Bra o veta. :)

Håller på o väga för o nackdelar nu med att beställa från utlandet gentemot sverige. :crazy:

//k

:eek:
Köpte min för 2900 drygt! Jag har blivit lurad... :d

Tycker den är världens skönaste hjälm, den är värd varenda öre. :rofl:

Hopp hjälm.. hopp hjälm...
Bara så du vet finns den också till dressyr..
snyggare tycker jag.. fult med bruns sidobamdshjäm.. om hopp-hjälm så ska det vara GPA... men det är ju bara vad jag tycker och har..
Charles Owen till dressyr och GPA hoppning..

rider20002.jpg

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 450
Hundhälsa Vår hund på drygt 7 kg ska genomgå gastro- + sigmoideoskopi. Tydligen ska dom fasta i 48 h. Som tur är betydde det inte samma sak som...
Svar
5
· Visningar
752
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka