Charles Owen RidhjÄlm

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fanny__92
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 7 606
Sv: Charles Owen RidhjÄlm

ok, dom var ju också ganska snygga.. men kommer att köpa en sån JW hjälm från deras hemsida, ska skicka efter en sån :p men någon sopm vt ungefär hur mkt frakten hit kostar ? :bump:

Vart i från ska du beställa den?

Maila de å fråga i så fall.

från JW hemsidan.. mm jag tänkte åka och prova en sån hjälm i svreige först och sen mejla och beställa en !

Vaddå JW hemsidan?
Du kan inte beställa därifrån. Du kan bara beställa från andra affärer i England. De är grossister som säljer till butiker som säljer till ridfolket sen!

nee men alltså typ det står by now och så kan man skriva in uppgifterna, så ser man vilken butik som ligger närmast..
åå va jag längtar den är så himla snyg den hjälmen ..

ok, får la beställa från nån annan affär utomlands då, det blir i alla fall billigare än här

okey nu när jag då har provat storlek och så, någon som kan tipsa om några butiker utomland. Har ändast hemsidan till en. ingen som jhar från några fler ?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
4 365
Senast: Gumman123
·
Utrustning Hej! Jag måste köpa en ny ridhjälm pågrund utav avramlig och dålig passform på min gamla hjälm. Dom hjälmarna jag har köpt innan har...
Svar
3
· Visningar
772
Senast: Salinero
·
Islandshäst Hej! Jag ska åka och sommarjobba på Island och är nu i full gång med städning och fix av alla kläder och utrustning, fick höra att...
Svar
13
· Visningar
2 084
Senast: Korven
·
Utrustning Nu är det dags för mig att köpa ny ridhjälm, men som allt annat så finns det ju en uppsjö att välja bland.. Det jag tänker mest på är... 2
Svar
21
· Visningar
4 298
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna