Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har ett sånt släp. Det är en korsning mellan HT släpet och en leverantör till som jag inte kommer ihåg vem det var, det döptes till CHESS. Släpet är ett traditionellt släp i plyfa med plasttak, det som utmärker det är att det är 10 cm högre än vanliga släp, har en väldigt bra/lättvindig konstruktion på bommarna bak och mellanvägg. Jag köpte mitt nytt 1992 kört mycket....och det har aldrig varit något fel på det. Jag har ett enkelaxlat. Har bytt däck en gång, det är det enda. Det sitter mercedesfälgar med lågprofildäck på det, ska tydligen vara bra? Är inte så hemma på lågprofildäck men trodde det hörde mer till sportbilar.... Jag tycker mitt släp har funkat jättebra i alla år och hästarna har trivts i det. Underedet är helt varmgalvat så även om mitt släp stått parkerat på gamla dyngstan så finns det inte tillstymmelse till rost på det.
Juridik & Ekonomi
För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett.
Jag tänker ev börja leta...
Hästnyheter Jag fick dubbelkolla. Det står "...en sådan flytt...", där är det lite oklart vad som menas tycker jag. Generellt ger hela artikeln sken...