CHETAK tömkörningsgjord!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare piggis_83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 5 126
P

piggis_83

Letar med ljus o lykta efter chetaks gjord! eko i växjö hade den innan, men inte nu längre :( den hade många inspänningsmöjligheter o tror den kostade drygt 1000.
vet nån var man kan köpa den? helst internetaffär, eftersom den inte verkar finnas i nån affär nära mej....!

Annars får det bli globus gjord, kostar oxå drygt 1000 (här iaf).
vilken hade ni köpt?

Sv: CHETAK tömkörningsgjord!

lånar tråd****

var kan man köpa den på internet?

Säker...letade själv efter chetaks gjord innan jag kom på att globus tagit över den. Globus är iaf en jätte bra gjord med flera ringar för varierad tömsättning.

okej tack! då behöver jag inte leta längre :)
globus gjord har en ridsportaffär här i stan, har kikat på den o ska nog ta mig en titt till nu då!

kollade på kaupre eller vad det hette... men det är globus gjord dom har? liknar den väldigt mkt iaf. den kostar ju "bara" 850! här i stan tror jag den kostar 1200!
frakt 150, kanske ska satsa på det ist, ska se om jag hittar nåt mer där ;)

Japp, det är den! Passa på att köpa innan globus höjer priserna vettja. De ska tydligen göra det.

okej, frågan är bara om jag ska ha en svart eller rödbrun :confused: haha vilka problem....
den där internetaffären hade bara rödbruna, för 850 kr (+ frakt 150) och jag hittade svart på granngården här för 1000 kr.

jag har mörkbrunt på allt läder i övrigt o hästarna e fuxar.
vad blir snyggast?

Brunt blir ju ofta mörkare med tiden, ju mer man smörjer liksom, så har du brunt övrigt läder tycker jag absolut att du ska ta den bruna gjorden, även om den kanske är i ljusaste laget.

ja det lutar åt brunt, brunt o svart e ju inte snyggt ihop....

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 971
Senast: Lhas
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 206
Senast: kma
·
Utrustning Vet att det någonstans funnits en tråd med folk som har små ponnyer (kat A-B) som lagt upp kort och tipsat om utrustning och sånt...
Svar
19
· Visningar
4 004
Senast: Barrel
·
Utrustning Jag blir snart galen. Vi har letat och letat och letat men det tycks vara omöjligt att hitta en sadel som passar både mig och...
Svar
5
· Visningar
1 758
Senast: Larka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka