Chevalet flugmedel

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare moscito
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 041
M

moscito

Någon som vet vart man kan få tag på Chevalet flugmedel? Har provat många olika medel ifjol då jag inte kunde hitta Chevalet i handeln längre men inget som fungerar lika bra. Hopppas någon annan vet vart man kan få tag på det. Min häst är redan svårt angripen av knott och andra insekter. :cry:

Sv: Chevalet flugmedel

Vet att mamsen min har köpt på Lantmännen (heter väl Granngården nu, men skit samma). Har funnits på Apoteket, men togs bort ur sortimentet för några år sedan.

/Ida

Jo, där brukade jag oxå köpa förr men nu har de inte Chevalet längre. Tyvärr...

Fråga om Granngården kan ta hem Chevalet om de inte har det hemma.Det gör de här:)

Liknande trådar

Hästvård Har haft tur och inte behövt använda förband och därmed Cellona på länge, men nu är det dags att fylla på stallapoteket. Men märket...
Svar
7
· Visningar
615
Senast: CarEr
·
Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 096
Senast: tomte
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 614
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka