Chevalträns

F

frejzan

Har börjat sortera mina hästsaker som ska säljas.FAnn då ett träns med märket cheval som ej är slitet.Grov nackstycke även nos och pannband är lite grövre med en liten flätning mitt på. VAd kan jag ta ut för det.Vet ej vad det kostade nytt eftersom jag fick det i present..Tack på förhand.Maila mig gärna med svar eller svara direkt
 
Du kan ju söka på google eller nåt, så kanske du får ut något pris... Bra tips :smirk:!
 
Har ett likadant tycker det är superbra, betalade 300:-, tror jag, för pannband och nosgrimma... :)
 
Gjorde en sökning på Chevalträns och fick fram info. om ett fyra i ett träns, som man kunde kombinera med olika nosgrimmor. Detta kostade 598:-, nytt. Så kanske runt 200-300 är ett lämpligt pris?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 669
Senast: ako
·
  • Artikel
Dagbok Lägenheten är helt kaos. Så till helgen ska jag röja lite vilket jag måste för jag ska få hit en diskmaskin som jag insåg jag nog måste...
Svar
12
· Visningar
1 809
Senast: astronaut
·
Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 143
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 032
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra torrfoder
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Nybörjarponny!
  • Hijabis i stallet!

Omröstningar

Tillbaka
Upp