• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare ElaBelaBus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 090
E

ElaBelaBus

Funderar på att köpa en liten Chihuahua. Underbart söta hundar!
Nej det har inget med att den och den kändisen har en.

Tkr det är en lagom stor (liten) hund.

Har ni några erfarenheter gällande denna ras? Lätta/svåra?

Sv: Chihuahua

jag tycker domär jättesöta...dock ingen ärfarenhet men lycka till om det blir ett sådant köp :)

Ja men visst är dem :love:

Vill ha en mörk korthårig isåfall, toksöta! Om man nu inte fastnar för nån annan :)

Om du vill ha en registrerad i SKK får du vänta minst ett år..

Nyfiken och har dålig koll.. varför måste man vänta ett år?

Jag har en. En underbar ras och så roliga i sättet. Som en stor fast liten iaf :D
Perfekt om man inte bor på landet oxå. Men den älskar långa promenader och lek på sommaren.
Mitt gryn :love: :love: :love:
spikesot.jpg

ÅÅ en sån vill ja ha! Korthårig å den färgen! :love: :love:

Jag väntade ett tag på att ens hitta en sån... Visste att en sån färg skulle jag ha...
Prata med chihuahuacirkeln. De vet bra uppfödare och väntetider och allt sånt :D

Liknande trådar

Övr. Hund Har någon erfarenhet av att själv slipa eller lämna in klotång för slipning? Jag sitter med 5-6 helt nyköpta klotänger och ingen är lika...
Svar
1
· Visningar
207
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
207
Senast: geting
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
496
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 160
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka