Bukefalos 28 år!

M

missPetra

min kompis sitter o tittar runt på chihuaor (stavning?) o jag kollar lite också, vilket får mej att börja fundera. hittar olika bilder, flera bilder där dom har kort kort päls, vilket jag trodde alla hundar av den rasen har, men även hundar med väldigt lång päls, så dom ser ut som en papillon? kan dom ha både lång o kort päls, eller är det inte samma ras då? :confused:
 
Sv: chihuaor

Hej hej ! Jo Chihuahua kan ha både lång och kort päls. å de e ju så otroligt söta :love: önskar att jag hade råd å köpa en sån :smirk: helst långhårig då :angel:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 395
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 832
Senast: Jeps
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
11 150
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp