chip-märkning

Jag betalade 375 kr för ID-kontroll, DNA-prov och chipmärkning. Plus resa.

Nu minns jag inte exakt hur mycket själv chipmärkningen är men 100 - 150 kr ungefär.
 
Jag betalade bara 100kr för chipmärkningen! DNAgrejen (tagel ur svansen) kostade några tior har jag för mig.

Det var Hallands Hästavelsförening som hade ett uppsamlingsheat för ponnyer i mitten av januari och vi var en hel del som kom dit! Billigare än så tror jag inte man kan få det. Fick mätt ponnyn dessutom. Totalt gick mätning, chippning o DNAgrejen på 330 kr. Mätningen kostade 200kr, chippen 100kr o DNA 30kr nu när jag minns!
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Kan någon hjälpa mig att tyda märkningen på denna sadel? Bommvidd? Tillverkingsår? Mm? Det är en Jeffries Falcon 18 tum
Svar
2
· Visningar
414
Senast: Cattis_E
·
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 481
Senast: Vovve
·
Utrustning Läste precis att det gjorts ett hjälm test i Finland. Flera hjälmar klarade inte testet detta har ju hänt förut även på Svenska tester...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: jemeni
·
Utrustning Har en gammal sadel. Med märkning. Vet inget om den. Men verkar vara helt komplett. Märkning: En krona, o bokstäver O B
Svar
4
· Visningar
562
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hönstråden II
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp