Cillamuffins

Status
Stängd för vidare inlägg.
K

KaZa

Du kan ju inte vara 23 år :confused: :eek: :eek:

Jag vet ju att du är minst 30-35 år. :) :D :o :angel: :angel:

Eh...hundtråd var det ja. Vilka fina hundar du har förresten! Får tråden vara kvar nu moderator?? :angel: :angel:
 
vaaaaa???? vad är det du säger människa???? du har väl inte tittat på bilden som skulle glömmas bort?? tusan också, jag som har sån åldersnojja :cry: *snyft* *yyyyyyyl* (lockis, den sjungande hunden, stämmer in) fast jag hoppas, eller vet egentligen att du syftar på mina övermogna inlägg :rofl:

jaha och hur många år har du själv kvar till pensionen då :devil:. tant.

du har också fina vovvar (nu är det ju en hundtråd med vettigt innehåll :D)
 
Nej nej nej nej nej.... jag har inte sett någon bild. :)
Jag såg i någon tråd om ett test man skulle göra för att se vilka raser som skulle passa och då skrev du att du fuskade och skrev 24. :p

Jag har alltid tänkt på dig som lite äldre. :o :o :D

Hm...min ålder? :confused: Hur kom vi in på det? :mad: ;)

jag är bara några månader äldre än dig. :idea: Beror ju lite på vilken månad du är född i men en sisodär 48 månader äldre är jag nog. :D :angel: :angel:
 
hmm... men jag har just fyllt 23, för en månad sedan. jag har inte ens utbildat mig till något (det är vuxenpoäng).(pssst... visste du att man fortsätter att "växa" till 25-årsåldern, sedan börjar kroppen skrumpna och till slut dör man. med andra ord befinner jag mig fortfarande i uppförsbacke medan det bara går utför för dig :devil: :rofl:)

du missade "hur ser du ut-tråden" på senior? man fick både en och två "chockar". tänk att man kan ha så fel.
 
Hua... :eek: :eek: Men det finns ju inte bara branta utförsbackar ju. :) Nä, det finns en hel del som går vääldigt svagt nedför, det är i en sådan som jag går.

Sen har jag ett antal vuxenpoäng! :D säkert som inte du har. :p
 
Jaha, och jag är "gammal" och klok :p
piluttadig

Nä, nu kommer snart moderator Jadzia att ta bort denna tråd. :crazy:
 
hehe, ja men bebbens hund är också fin :D klok är väl kanske att ta i när du trodde att jag var 30-35... :devil:

bebben: du blev utbytt på dagis så egentligen är du betydligt äldre en mig :idea:
 
Jag visste det! Jag känner mig så mycket äldre än 18 :bump: :rofl: :bump:

Och ja, visst är min hund fin :love:
kameran 183.jpg

kameran 119.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 413
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 796
Senast: ako
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: Viva
·
Övr. Hund Hallåj folket! Går i funderingar att skaffa vovve under högskolan, och har börjat kolla på raser redan nu. Det jag är inne på är...
Svar
4
· Visningar
983
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp