Citera inlägg går inte?

Asko

Trådstartare
Jag försökte svara och sedan multicitera ett inlägg men det dyker aldrig upp någon text eller ruta i svarsrutan där den ska dyka upp :confused: Provade i en annan tråd och annat inlägg, och där gick det plötsligt. Klickade mig vidare till samma inlägg som tidigare och försökte igen, men fortfarande inget O_o
Varför?
 
Vet inte om det kan ha att göra med att inlägget inte har någon egen text?
Det finns inget att citera bara ett citat och en bild, du får väl välja att svara på inlägget istället.

Jag testade och det blir samma för mig.

Någon annan som har något att tillägga?

Ingen hade rapporterat den oöversatta texten, jag skall försöka fixa till den.
 
Vet inte om det kan ha att göra med att inlägget inte har någon egen text?
Det finns inget att citera bara ett citat och en bild, du får väl välja att svara på inlägget istället.

Jag testade och det blir samma för mig.

Någon annan som har något att tillägga?

Ingen hade rapporterat den oöversatta texten, jag skall försöka fixa till den.
Jag hade för mig att det har gått förut, men då kanske fotot låg i själva inlägget nu är det bara bifogat.
 
Jag hade för mig att det har gått förut, men då kanske fotot låg i själva inlägget nu är det bara bifogat.
Så kan det kanske vara, inlägget har innehåll om det ligger en infogad bild där, men inget innehåll om bilden bara är bifogad.
Man kan väl säga att det vore bra om användare överlag skrev något i inläggen tillsammans med den inlagda bilden.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 477
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 242
Senast: Madalitso
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
391
Senast: Sirap
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 992
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp