Bukefalos 28 år!

Clear round i debutant

F

frolic

Om jag rider Clear Round-debutant/0.90 räknas då inte denna ritt in för att rätten att starta i 1.00/lätt?
gäller häst...
(Om det går bra givetvis....) :confused:
 
Jooo visst gör den väl det!
Annat kan jag inte tänka mej...
 
Ja det gör det (så länge den är gdk), arrangören kan välja om de vill köra 0.90m som CL eller "vanlig" tävling.
 
Ja det gör det (så länge den är gdk), arrangören kan välja om de vill köra 0.90m som CL eller "vanlig" tävling.

Det är Gärds i Påsk som har en Clear Round. Den måste väl räknas? Jag trodde det men hörde annat. Får väl kolla med förbundet. Hittar ingeti TR.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag tänker att det snabbt får oönskade konsekvenser att lämna ut för mycket info också. Det är nog ett svårt dilemma det där, att vara...
2
Svar
39
· Visningar
2 368
Senast: co-SMAD4
·
Tävling Vet inte om det blir rätt prefix, men jaja. Hur fungerar tre- och fyraårstest? Jag har en medryttarponny som jag rider in, och med honom...
Svar
2
· Visningar
802
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 057
Senast: Nepenthe
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
35
· Visningar
4 224

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp