CO rider 2000

Lamborghini

Trådstartare
Hur ful var inte den "nya" då :( Kan man få tag i den som satt "lågt ner" på huvudet? Den nya sitter ju PÅ... *sur*

Nån som vet?

Sv: CO rider 2000

Den gamla slutade ju tillverkas för att den inte var CE godkänd längre. Så en ny går nog inte att få tag i, däremot begagnat.

Om jag tänker på rätt hjälm då...

Hur är CO H2000 o vart kan man få tag i den?

Är den som gamla showjumper 2000? Showjumper XP sitter alldeles för "högt" på huvudet för min smak.

Senast ändrad:

Hade oxå tänkt köpa en rider 2000 men den satt ju som sagt PÅ huvudet, skulle vilja ha den som satt "lågt ner" men den säljs väl inte längre :(

Tror att H2000 har ersatt gamla showjumper 2000, men vet tyvärr ej vart man får tag på den... men skulle oxå gärna vilja vet det!

Jag är också ute efter en sådan..tycker inte alls om dom nya!:mad: Rider ju dressyr och då var dom gamla fina :)
H2000 är mer strömlinje formad och så är knoppen vinklad framåt..en ren hopphjälm tycker jag.

Senast ändrad:

Rider oxå dressyr så skulle vilja ha tag på en "dressyrhjälm", H2000 är väl den som är mest lik showhaten fast H2000 har ju läderband... Synd att de slutade med showhaten och den "gamla" rider 2000 :(

H2000 är gamla Showjumper 2000 :) (Kanske är nå detaljer som ändrats iofs..) Men dom sa att det var "samma" hjälm.

Liknande trådar

Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
898
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka