Colbert Brothers

paxen

Trådstartare
hej:)
har precis varit på en sadelutprovning och den som passade min häst bäst och som var absolut skönast var en sadel i märket colbert brothers. har aldrig hört om detta märket innan men kom tydligen från tyskland och var som en bute sadel. jag hade egentligen tänkt mig en sadel runt 10 000 så denna som kostade 15 000 var väl egentligen något dyr... men iaf är det någon som har en sån här sadel eller har hört nåt om märket? skulle gärna vilja veta lite inna jag lägger ut så myckt pengar.

Sv: Colbert Brothers

Aldrig hört talas om dem. Verkar som att de kommer från Argentina, det var väl det enda jag kunde hitta.. Googla så hittar du tillverkarens hemsida.

har redan sökt lite på google...hittade inte så mycket. men jag kollade lite på deras hemsida. tänkte att det kanske var någon här som visste något om dom

Jag har en sådan sadel, haft den i ca 6 månader nu och jag verkligen älskar den ( hästen också ;) ) tycker den är värd vartenda litet öre..

har provat en del sadlar igenom åren med min häst, men nu kommer jag inte byta för den passar oss båda toppen ! den är ju väldigt fin också ;) !

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 418
Senast: Johanna1988
·
L
Relationer Hej! Jag är en tjej som skulle vilja prata om en sak nämligen om när man är bortskämd. Det var en som sa till mig att jag är bortskämd... 2
Svar
37
· Visningar
5 692
Senast: Milosari
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 281
Senast: lillamy73
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
17 718

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka