Commander Crowe är tillbaka!

BallsOfSteel

Trådstartare
Commander Crowe är äntligen tillbaka efter sjukdommen. Nu på måndag startar han igen med ett ganska hårt motstånd.

Startlistan:

1. Sundance Clover
2. Commander Crowe
3. Arras
4. Solero Briljant
5. Red Chili Pirat
6. Count Go
7. Mahktoub Jet
8. Glen Kronos
9. Olimede
10. Keep On Flying
11. Mr Shimmer

Vad tror ni? Spricker han nu eller kommer han att ta ännu en seger och fortsätta rekordklättringen mot 23 raka? Vem annars vinner? Vad hoppas ni på? Få höra alla era funderingar!

Sv: Commander Crowe är tillbaka!

Min egen fundering:
Tror ganska hårt på att CC spricker nu och stannar på 22 raka. Han kommer nog att få spö av antingen Arras eller Mahktoub Jet. Själv hoppas jag verkligen på CC och att vi ska få ett rejält rekord med många segrar efter varandra, fler än 22 iaf, samtidigt så tycker jag inte att Petri ska feg anmäla honom bara för att det ska hålla sig, det är dags att se honom i hårdare motstånd.

Arras kommer säkert att gå på ledningen och så kanske CC hamnar första inner eller dödens.. Kan bli fast på inner, men i dödans så tror jag inte att nån kan rå på han... om han är helt frisk! :)

Arras kommer säkert att gå på ledningen och så kanske CC hamnar första inner eller dödens.. Kan bli fast på inner, men i dödans så tror jag inte att nån kan rå på han... om han är helt frisk! :)

Dödens, han var frisk och han vann! :love: Vilken häst! :love::love:

Inte för att de blev något jättehårt lopp!
Men nu har han slagit fransmannen som vunnit elitloppet!
Vad tror ni, kommer han bli en världsstjärna även utanför sveriges gränser?

Faktiskt så tror jag att hästen kommer gå enormt långt. Antingen det eller så får han någon jätteskada och blir helt avställd.. Skulle ju vara typiskt när Sverige verkligen har fått sig en stjärna.

Fy faen va bra han var idag...tog lätt ner Jaded från dödens.....:bow:

RESPEKT

Ja, CC var grym när han bara längde på steget. :laugh:
Samtidigt så kom ju hästarna där bak, tex Passionate Kemp och Adams Hall, aldrig in i matchen då det gick så långsamt där framme. Men trav är trav, och det står var och en fritt att styra på när man vill. Man ska dock inte räkna med att bli nedsläppt i dödens av Commandern...:p

Gud vad jag längtar efter att få sen han igen :(
Har inte sett ett travlopp på 4 månader :cry:

Läste nåns åsikt om att det var banan som gjorde jaded trött...
Men det vill jag inte kännas vid för denna häst är så fantastiskt bra.
En 13 tid är inte fy skam heller på 2140!
Hoppas han kommer till t-ryd i sommar.

Stod på mållinjen idag och fotade och filmade Commander'n ! :D
Det är ju nästan så man blir gråtfärdig av att se den hästen in action, bra på TV men OJ! live! :bow:
Ska se om jag fick nåt bra kort på honom... När han skulle fotas med tränaren, bucklan osv efter segerintervjun stod han sin vana trogen och grävde med frambenet, och det var inte lite heller!
Ingves är så jäkla glad i sina intervjuer, kallade sig själv för "en liten finsk skit" idag :rofl:

Och inte blev Jaded trött av banan, den fixade de till bra efter avd 1 !

Men man kan jun inte säga att man fick stryk av en bättre häst fattar du väl... :angel: :rofl::rofl:

Jag håller med. Dålig ursäkt. En så pass bra häst som Jaded ska klara en sådan bana som det var i helgen, när han får styra och ställa som han vill i ledningen också.
Commander är en bättre häst helt enkelt. Jag tycker dock att Åkes fransman kommer att bli en rolig häst i spelet framöver när han får rätt lopp...

FOTOOOO ;-)
Lägg upp lite på youtube med.
Roligare och se amatörfoto o filmer (du kanske inte är amatör, men du fattar vad jag menar)

Det blev mest bara skitbilder... :(
Fick i alla fall nån hyfsad.. Förutom att rumpan på en fotograf kom med hela tiden!! Jag och min kamera är osams nu för tiden, skulle vilja hitta en knapp där jag kan återställa till fabriksinställningar för det är något jag ändrat som gör att det inte stämmer när jag fotar! Och gubben säger att jag inte får köpa några nya, -Duger inte den där heller?!?

v75%20028.JPG

cc0811gavle.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Och så stod ju jag så lämligt vid mål och vinnarcirkeln och fick en CC-tröja kastad på mig så jag var ju bara tvungen att fånga den!! :angel:

Jag är bara så jäkla mutter just nu... :mad:

Hade jag inte haft de f*rbannade licensloppen på onsdagar så hade jag kunnat åka hem å sett allt!

:cool:

jag såg reprisen och fast jag visste att han skulle vinna så hade jag nästan hjärnblödning innan han var i mål :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka