Coolare datorväska

Hermelin

Trådstartare
Jag måste köpa ny datorväska som passar min nya 13-tumslaptop. Men alla butiker har ju samma sorter. Jag vill ha något som inte alla har. Caselogic, crumpler och walkonwater har ju alla andra. Men finns det ändå ingen butik som har lite annorlunda datorväskor? Eller är det nån som har något bra webbutik-tips?

Sv: Coolare datorväska

Jag var på city gross igår och såg en datorväska med kofläckar på:d
Den kostade runt 200 kr och var så kul.

Ja, de hade ju en del. Men det borde rimligen finnas en uppsjö av tillverkare av snygga väskor? Jag har googlat en del men inte hittat något riktigt bra.

Kan du inte speca lite mer vad det är du är ute efter? Elegant, tufft, alternativt, praktiskt, svart, fluffigt, säkert, stötskyddat, plats för tusen andra saker?

Now we're talking!! :)

Jag letar efter något elegant men som ändå rymmer lite mer än bara macen. Jag behöver ju ha med mig en kalender också. Och lite andra småprylar. De där fodralen i ull var ju himla coola!

Tar å startar upp denna tråden lite igen. Letar efter en snygg datorväska till min nya laptop, gärna lite sådär hästinspirerad. Hittade några snygga i skin, men det känns fel med skin. Så funderar på en sånhär: datorväska men har ni några andra tips??

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag skulle behöva köpa nya vinterskor, för ridning och promenader. Tyvärr blev det lite bråttom så jag måste köpa i butik. De butiker... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 380
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
294
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
977
Senast: starcraft
·
Hemmet Ja. Jag behöver köpa en ny bäddmadrass och jag tror nog att jag bara har köpt en bäddmadrass i hela mitt liv. Jag står och velar mellan...
Svar
7
· Visningar
570
Senast: mysboll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka