Coop privatlån

Zpunk

Trådstartare
Någon som använt sig av det? Har inte läst allt det finstilta än, men jämför lite med bankens villkor. Ser tyvärr ut som min bil kommer ge upp innan jag sparat ihop till en ny :(
 
Någon som använt sig av det? Har inte läst allt det finstilta än, men jämför lite med bankens villkor. Ser tyvärr ut som min bil kommer ge upp innan jag sparat ihop till en ny :(

Bra att kunna återbetala när en vill, lägre ränta för medlemmar. Annars är de väl som många andra, seriösa långivare.
 
Jag har Coop privatlån och har inget negativt att säga. Lånade dock inte jättestor summa.
 
Någon som använt sig av det? Har inte läst allt det finstilta än, men jämför lite med bankens villkor. Ser tyvärr ut som min bil kommer ge upp innan jag sparat ihop till en ny :(

Det som är viktigt när det gäller att jämföra olika lån hur förmånliga de är är ju att räkna på den effektiva räntan när man jämför. Och inte bara kolla på den nominella räntan. Om det finns många dolda avgifter kan ju den effektiva räntan bli rätt hög.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb I våras fick jag bara 20 semesterdagar och ifrågasatte detta. Efter lite krångel stod det slutligen 25 men i samma veva försvann mina 5...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 932
Senast: soom
·
Fordon Hej är det någon mer som har samma problem som jag? Jag försöker ta lån så jag kan köpa en ny bil då min gått sönder och jag är i akut...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 311
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Min lap top börja bli gammal och sliten och börjar ha lite åsikter om vad jag ber den om. Jag kan dock inte leva utan dator, men har...
2
Svar
35
· Visningar
1 320
Senast: Enya
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 083
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp