County Connection

Smalle

Trådstartare
Undrar om någon vet vad nypriset på en County Connection med vattenbuffelskinn ligger på? Lite nyfiken bara. :D

Sv: County Connection

När jag köpte min 2001 gav jag 18.900. Men de ligger väl nu på mellan 22000 och 25000 beroende på vart man köper. Jag provade ut en på ett ställe men köpte den på Vapencentralen

Jag är också väldigt nyfiken på vad denna sadel kostar. Då med vattenbuffelskinn! Jag sökte på internet för ett halvår sedan, och fick upp en begagnad County Connection med vattenbuffelskinn för 28.000. Dettsa stämmer ju inte riktigt överrens med siffran som är skriven i tråden, så jag undrar om någon mer har en aning?

MVH/Smallgot

Jag köpte min Connection på vapencentralen i kalmar. :)

Liknande trådar

Utrustning Har ridit i stallägarens gamla County connection senaste halvåret. Den ligger bra och både jag och hästen trivs. Har letat sen dess...
Svar
2
· Visningar
458
Senast: Kristall10
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
912
Senast: MissFideli
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
247
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka