County Mirage

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare clint Eastwood
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 804
C

clint Eastwood

Någon som vet vad det är för sadel.

När såldes den, sälj ännu?
Pris?
kvalite?

Sv: County Mirage

County kostar ju över 20 000 nya, kvaliten är ju jättebra, men när den här modellen slutade tillverkas har jag ingen aning om faktiskt.

County kostar ju över 20 000 nya, kvaliten är ju jättebra, men när den här modellen slutade tillverkas har jag ingen aning om faktiskt.

Ja det är just det, jag har såg en annons billigt (2000) på denna sadeln och blev så nyfiken eftersom jag inte alls känner igen modellen, funderade på att det kanske kan va en JÄÄÄÄtte gamal modell:confused:

Såg också den annonsen, men förmodligen är det väl en 15-20 år gammal sadel helt enkelt. Men den behöver inte vara dålig för det.. Eller så är säljaren någon som inte vet hur mkt den är värd helt enkelt.

Såg också den annonsen, men förmodligen är det väl en 15-20 år gammal sadel helt enkelt. Men den behöver inte vara dålig för det.. Eller så är säljaren någon som inte vet hur mkt den är värd helt enkelt.

kan va så, själv vill jag ha betydligt mer för min gamla albion lux sadel, men man kanske skall tänka om:crazy:

Kul att du har sån koll på sadlar, man kan alltid lita på att du svarar:D

Men personen kanske fått sadeln med sin häst eller vad som helst... Och de kanske inte är så insatta i de olika märkena, och bara vill bli av med sadeln...
Om du är intresserad av sadeln borde du inte skriva mer i tråden :D Tänk om ägaren till sadeln läser detta och höjer priset med några tusen direkt ;)

Men personen kanske fått sadeln med sin häst eller vad som helst... Och de kanske inte är så insatta i de olika märkena, och bara vill bli av med sadeln...
Om du är intresserad av sadeln borde du inte skriva mer i tråden :D Tänk om ägaren till sadeln läser detta och höjer priset med några tusen direkt ;)

:rofl: my lips are seald

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
326
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
929
Senast: MissFideli
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
643

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka