"Cowboy-hatt" - vilken?

Milene

Trådstartare
Har fått ett fotouppdrag som inkluderar tjej med cowboyhatt och häst. Innan jag införskaffar hatt undrar jag om det finns några dolda koder man behöver veta, t ex om det finns speciella hattar för damer/herrar etc.

Nån som kan western som kan berätta lite..? :)
 
Generellt är hattar unisex :)
"Riktiga" hattar är rätt så dyra och det är väl den enda "koden" att många i westernvärlden ser skillnad på en "riktig" hatt eller en fejkad "turist-hatt" sas ;)

Så det beror väl på för vem fotona är för. De flesta "vanliga människor" och engelsk-ridande hästmänniskor ser nog inte skillnad och inte på ett foto om det inte är uppenbart...
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 305
Senast: MiniLi
·
Avel Tänkte dela med mig lite av tips och råd i det här med att döpa sporthästar (säkert andra med men i det här är sporthästar min referens)...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
16 633
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 081
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 237
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp