Bukefalos 28 år!

Crocker Jeans?

S

svartis

Vart kan man köpa crocker jeans?
Nu när JC gått i konkurs, deras hemsidan har varit nedstängd ett tag och jag har väntat på att den ska öppna så jag kan beställa. Crocker är de enda jeansen som sitter bra på mig, ska de inte gå att köpa längre? :(
 
Vart kan man köpa crocker jeans?
Nu när JC gått i konkurs, deras hemsidan har varit nedstängd ett tag och jag har väntat på att den ska öppna så jag kan beställa. Crocker är de enda jeansen som sitter bra på mig, ska de inte gå att köpa längre? :(
Det är deras eget märke, så det går nog i graven med
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ok, nu är det problem. Jag ska på 60-årsfirande och har inget att ha på mig 🙈 normalt går jag i jeans och hoodie och när värmen kommer...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 256
Senast: Tajger
·
Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
21
· Visningar
1 597
Senast: Luff
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 253
Senast: Ullmerkott
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
1 029
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp