Crocker Jeans?

S

svartis

Vart kan man köpa crocker jeans?
Nu när JC gått i konkurs, deras hemsidan har varit nedstängd ett tag och jag har väntat på att den ska öppna så jag kan beställa. Crocker är de enda jeansen som sitter bra på mig, ska de inte gå att köpa längre? :(

Vart kan man köpa crocker jeans?
Nu när JC gått i konkurs, deras hemsidan har varit nedstängd ett tag och jag har väntat på att den ska öppna så jag kan beställa. Crocker är de enda jeansen som sitter bra på mig, ska de inte gå att köpa längre? :(
Det är deras eget märke, så det går nog i graven med

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 504
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag har i princip inga byxor hemma. Jag avskyr byxor. Men ibland måste man ju ha på sig eländet och det enda jag står ut med i dagsläget... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 863
Senast: Bison
·
Kläder & Bli fin Ok, nu är det problem. Jag ska på 60-årsfirande och har inget att ha på mig 🙈 normalt går jag i jeans och hoodie och när värmen kommer... 2 3
Svar
59
· Visningar
4 964
Senast: Tajger
·
Kläder & Bli fin Tänkte inhandla en ny plattång. Eller hair straightener verkar de heta numera. Den ska i första hand vara till för att locka mitt långa...
Svar
12
· Visningar
678
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Husky från USA, tips och råd m.m
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025