iskuggan

Trådstartare
Är en ny medlem som håller mig lite i skuggan av alla trådar men är nyfiken på hur många det finns här som har Crohns.
Har relativt nyligen fått diagnosen och vill därför gärna höra andras erfarenheter av det. Berätta så mycket ni själva vill: hur länge har ni haft det? Var? Symptom? Behandlingar? Andra mediciner och eventuella tillskott? Hur det påverkar er vardag?
Ja som sagt, så mycket ni själva vill dela med er av :)
 
Sv: crohns

Jag har det inte, men min far så jag är insatt. Han fick först diagnosen Ulceriös Colit 1992 och var i så dåligt skick att han höll på stryka med. Man kom dock senare på att det var Chrohns. Han lever ett hyfsat normalt liv, tarmarna får spel någon gång så där vart fjärde år. Min far är inte hälsan själv när det gäller kost och motion. Han bröt ihop när han fick höra att man skulle typ inte kunna äta kött osv. Men han äter allt och mår bra!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
Svar
17
· Visningar
1 109
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
3 703
Senast: Fazeem
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
810
Senast: Crossline
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
38 172
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp