CRW Active?

weasel_

Trådstartare
H**ks nya ridstövlar.. är dom snygga eller ej? kan inte bestämma mig!
Tyckte första att dom var skitsnygga men sen när jag läste att den ljusa sömmen var reflex så vette tusan.. inte så snyggt med stövlar fulla i reflexer..
Jag ska ju ha stövlar att tävla i, både hopp och dressyr.. att tävla dressyr i såna kan jag nog glömma:p
Vad tycker ni?

Sv: CRW Active?

Jag tkr att dom är skitfula :mad:

Men på rätt person kan dom vara fina :d

Jag tycker inte att de är jättefula, dock har jag inte sett dom i verkligheten...
Om man inte ska tävla så kan jag helt klart tänka mig att ha dom under höst- och vintermörker då man aldrig kan ha för lite reflexer på sig... :)

Jag tycker de är ganska snygga, och då är jag oftast ganska anti nymodigheter och gillar mest klassisk utrustning.

De är åtminstone mycket snyggare än Tretorn och andra dyra föregångare! ;)

Angående reflexerna så syns det väl bara att de tär reflex när man lyser på dem, så det känns som en enbart smart detalj.

Det var min tanke också..
Snyggare än tretorn är dom ju :) och dom ser ut att vara sköna, liksom svängda efter benet..

Men dom verkar bara finnas i för små stl för mig (gammal fotbollsspelare med fotbollsvader:S).. :( 36,5 i stl 39

ja, det är ju en smaksak..
men jag själv är en sucker för typ tretorn och nike stövlarna, och dess då förståss.. men tyckte nog att crw:s var snyggast.

Jag tycker dom e snygga...måste klämma på dom nån gång när ja e på Hööks..
mycke snyggare än Tretorns stövel..

Kolla på dem i affären i går o jag tyckte ej om dem som jag gjorde innan dragkedjan satt snett över foten såg det ut som så nej dem blir det ej.....

Jag gillar dem faktist och tyckte reflexerna var riktigt smarta :)
Återstår att se om de är lika fina i verkligheten dock :p

man tänker inte på reflexen. Hemma i skogen, ja på tävling nej! Jag är för tjock om benen för att ha dem :p

ja, tänkte väl det! Tänkte först om du skulle gå an på hopptävling men jag ångrade mig snabbt..
Jag har ju också för tjocka ben för dom, tyvärr.. :(

dom är skitsnygga och det är ju jättesmart att det är reflex på dom.. men dom är för små för mig.. :(

*kl*

Jag såg dom IRL häromdagen. JAg skulle nog gillat dom om det inte hade varit för att dragkedjan går framåt. Det syns ju ganska tydligt=( Annars hade jag nog kunnat tänka mig ett par. Det va skönt smidigt material och dom satt som en smäck:d

verkligen haha:P tycker nike stövlarna är mycket snyggare

jag tycker faktiskt dom påminner lite om tretorn :) jag tycker tretorn e snyggare, men det är ju en smak-grej :D men dom kan säkert vara snygga på rätt person!:)

Men hallå, hur löjligt är inte det här :eek:?

Tyckte första att dom var skitsnygga men sen när jag läste att den ljusa sömmen var reflex så vette tusan.. inte så snyggt med stövlar fulla i reflexer..

Du tyckte först att de var snygga, men just för de har en reflexsöm så är de "fulla med reflexer"...

Själv tävlar jag inte så den biten kan jag inte säga så mycket om, tycker du/ni som tävlar att de inte passar till det så är det helt ok men att skylla det enbart på en reflexsöm :confused:

Jag tycker de är snygga och väldigt praktiskt att de redan är utrustade med reflex!

Du tyckte först att de var snygga, men just för de har en reflexsöm så är de "fulla med reflexer"...

Själv tävlar jag inte så den biten kan jag inte säga så mycket om, tycker du/ni som tävlar att de inte passar till det så är det helt ok men att skylla det enbart på en reflexsöm :confused:

Jag tycker de är snygga och väldigt praktiskt att de redan är utrustade med reflex!

Håller med dig!!;):D

Tycker de var rätt snygga. Iaf som hemmastövel, rida-ut-stövel.:idea: Verkar vara praktiska, slitstarka och sköna!! Blev nästan lite sugen nu!! Men visst, kanske inte nåt man åker och tränar/tävlar i...

Det enda negativa jag kan se i att det är reflexer på dem är om man tävlar inomhus och folk fotar ser man endast ett par reflexlinjer. Annars är det ju bara bra, fast oftast behöver man mest reflexer på vintern och dessa är kanske lite för kalla att ha på vintern? Det spelar ju ingen roll om man har reflexer en solig sommardag ..

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 076
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 431
Senast: Edla
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 980
Hästmänniskan Okej går rätt på sak. Igår var jag och provred 2 stycken ponnys. Både superfina i samma prisklass. Jämngamla. Första jag red var... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 292

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Fågelobservationer

Hästrelaterat

Tillbaka