CRW gaiters

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare hampis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 236
H

hampis

töjer de sig när man haft dem ett tag?
jag köpte ett par som sitter väldigt tajt. det är precis så de går att stänga. är de för små eller töjer de sig?

Sv: CRW gaiters

hampis skrev:
töjer de sig när man haft dem ett tag?
jag köpte ett par som sitter väldigt tajt. det är precis så de går att stänga. är de för små eller töjer de sig?

vill åxå veta.....

ska inte töja sig så myket är beroende lite på hur tjocktlädet är, olika från märkre till märke,
men de ska sitta tajt som fabian

Du ska köpa så att dom kan töja sig, för ja nästan allt läder gör ju det.

Oh! Har du köpt sådana nu? Vad kul. :)

Jag ska antingen ha Jacson eller Cavallo, beroende på om jag vill ha mjuka eller hårda skaft.

Sorry, off Topic... :p

Är det dom från hööks? Jag har hört att dom blir knöliga och veckiga och jättedåliga efter ett tag. Har inte vågat köpa dem för det :o. Men jag köper dem kanske ändå, va kostar dom?

Inte för att jag skapade tråden, men ja Hööks har ju CRW Gaiters, CRW står för Classic Riding Wear och är ett "hööks-märke". Kolla på www.hooks.se så hittar du mer info (pris etc.) där.

Liknande trådar

Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
652
Senast: Zpunk
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
459
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
607
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
456
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈