CSN-fråga

kolblakkur

Trådstartare
Har ansökt om CSN, och har fått beviljat för HT16 och VT17. Men när kan man söka till HT17 och VT18?

Du kan söka och få beviljat för ett år i taget, och de kommer att pröva dina resultat innan du får mer. så i sommar, efter du avslutat dina studier du nu har beviljat för kan du söka för ht-17 och VT-18, och om du uppfyllt kraven får du beviljat. Söker du tidigare så händer iaf inget (det beviljad inte) förrän du studerat klart vt-17.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag ska försöka hjälpa till med att skriva en överklagan till CSN gällande ett avslag på ansökan om de 40 extra veckor som man kan ha...
Svar
7
· Visningar
749
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Fick hem papper att jag haft högre inkomst än jag angett 2023, jag blev jätte chockad och ringde CSN direkt, och fick jättebra hjälp... 2
Svar
22
· Visningar
1 825
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 789
Senast: Kakis
·
Juridik & Ekonomi Att jag kan få förseningsersättnig från reseförsäkring har jag koll på. Någon som vet om man kan ansöka om mat man köpt även om man fått...
Svar
10
· Visningar
858

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Klädråd, bröllop.
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår