.css Mallar!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare MaLu
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 621
M

MaLu

Jag tror jag blir galen! Kan man inte få ett stycke text i en FÄRG med hjälp av en mall?? I så fall, hur gör man? Det vill inte fungera. :(

tacksam för all hjälp /malu
Det kommer nog snart fler frågor...

Sv: .css Mallar!

color: #000000;
tror det är vad du söker...
byt ut #000000 möt den färg du vill ha bara...

Sv: .css Mallar!

tack :bow: Och jag som höll på hur länge som helst och inte fattade vad som var fel. Jag hade lagt till "font-" innan color... Ibland blir jag så trött på mig själv... :smirk:

Dig kan man ju ha nytta av märker jag :D Jag har mer problem men jag tror jag väntar med dem till imorgon, kan hända jag fixar det själv efter lite sömn :)

malu

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 152
Senast: Fille
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 647
Senast: manda
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
891
Senast: Raderad medlem 142658
·
R
Fritid Dottern fyller snart år. Hon har de senaste åren knappt viljat fira eller uppmärksamma sin födelsedag alls, men sa i dag att hon nog...
Svar
17
· Visningar
1 064
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V