Araminta

Trådstartare
Lite akuthjälp. Kan jag på något sätt få tillbaka kopierade texter (markera text 1, ctrl+c) när jag kopierat över något annat (markera text 2, ctrl+c)?

Tex om jag vill ha tag i denna textrad: adcb
och kopierar denna (ctrl+c) men sen råkar kopiera över alltihop med åäö. Kan jag på något sätt backa och åter igen få fram abcd när jag trycker ctrl+v

Sv: ctrl+c

ctrl+z isåfall, men det är långt ifrån säkert att det funkar.

Sv: ctrl+c

Näe.. *fan* Löjligt misstag att glömma skriva ner det superkrångliga lösenordet till den jätteviktiga sidan och sen stänga ner fönstret :mad:

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
14 332
Samhälle Jag och min bästa vän var ut till en uteservering i går, vi satt och pratade och drack någon cider och hade det bra. Fram emot... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
21 249
Senast: Fibusen
·
Hästhantering Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Svar
1
· Visningar
1 459
Senast: WSLPZF
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 421
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025