Cykelkärra för två sheltiesar?

Stinaelin

Trådstartare
Någon som har någon rekommendation?

Den ska vara stabil, lätt och inte för bred, så man kommer igenom smala utrymmen. Och få plats med två sheltiesar. :)

Tips emotages tacksamt! :bow:

Jag har nyss köpt en cykelvagn som heter Globetrotter. Den är väldigt stabil och man kan lasta upp till 40 kg. Det är gott om plats för mina två cockrar så två shelties måste funka.

Däremot vet jag inte om den är speciellt lätt, men den rullar bra efter cykeln. Jag vet inte vikten. Bredden är enligt specifikation 81 cm.

Jag valde den för att det var rimligt pris (1300) och god marginal beträffande lastvikten. Den är i största laget men hundarna har som sagt luftigt och bra, vilket jag tycker känns skönt.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 375
Senast: lilstar
·
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
128
Senast: NilHe
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 037
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 548
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka