JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Då bjuder jag på stort *bildbomb*
Övr. Hund
Trådstartare
Trådstartare
Syrsa
Startdatum
Startdatum
10 Sept 2008
Svar
Svar
25
Visningar
Visningar
2 336
Sv: Då bjuder jag på stort *bildbomb*
Picasa är bra till mycket, men inte för att lägga in bilder direkt i inlägg på andra sidor
Jag har picasa som eget album, men phb för alla bilder som ska visas på forum och blogg. Då är de sebara för alla och inte bara för vissa
Men ååh, en sån ljuvlig liten kille.
Jag har mina bilder ligger på pixbox,det funkar också,och så är det på svenska..passar mig alldels utmärkt
Sen kopierar jag bara bildadressen på den bild jag vill ha(genom att högerklicka på bilden),och klistrar in på kuvertet(infoga bild) här uppe på inlägget,men jag måste ta bort allt som står efter jpg,annars funkar det inte!
Länkarna funkade
Gosesöta bilder.. speciellt där valpis står
och väntar på att bli upplyft
Men herregud!!!
Jag får ett vansinnigt valpsug när jag ser sådana här bedårande små gull!
Tackar tackar!
Just nu sover han i sängen med ändan utanför...
jag är lite rädd att han ska ramla ner så jag puttar in honom.
Två minuter senare ligger ändan där utanför igen.
Han är lite egen...
/Syrsa. som tackar och bockar för de fina orden
Övr. Hund
Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Övr. Barn
Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på...
2
Dagbok
Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det.
De...
Hundhälsa
Hej,
Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Handdukar
Hemmet Min kritik? Jag har nämnt att jag tyckte att @Badger s inlägg togs emot konstigt illa. Att existensen av second hand inte i sig är ett...
Palermo
7 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Nu tar jag helg... :) Hämtade en reserverad bok (En farlig nystart av Christoffer Holst) på biblioteket och fick också syn på Nattankare...
bettysmatte
9 minuter sedan
Svar: 1 473
Visningar: 50 906
Allmänt
Somna in hemma
Hundhälsa Vi gjorde samma sak med syrrans hund, som var mest med mamma. När hon blev för gammal och det var dags tog vi hem veterinären till mig...
Mia_R
16 minuter sedan
Svar: 33
Visningar: 1 811
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Nu blev det så att jag avstod från att anmäla oss denna gång. Ju mer jag tänkte på det desto konstigare kändes det att tuta i henne mer...
Capybara
50 minuter sedan
Svar: 1 923
Visningar: 187 112
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ah, ok! :) Jag fixade recept gratis på firstvet så det var väldigt smidigt men nu när jag kollade min närmsta apotek har de bara...
geting
Idag kl 16:32
Svar: 1 423
Visningar: 87 326
Hund
Besiktning nödvändig?
Hästvård Görs en besiktning är risken att om det röntgas osv blir en anmärkning. Har jag redan hästen hemma hos mig och gör en vetcheck blir det...
Freazer
19 minuter sedan
Svar: 15
Visningar: 914
Vård
Linjeavel?
Avel Lyssnade också på den och håller med!
Blyger
35 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 798
Avel
Bergsyra
Foder & Strö Det är nog inte känt vilken mängd det är giftigt. Man verkar ha funnit att den innehåller oxalater och nitrater, av vilka de senare...
Cattis_E
47 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 145
Vård