Bukefalos 28 år!

Där satt den!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänk, någon gång kommer det ifatt. Inte här, för då skulle beteendet skyddas, men nu, på annan plats, med kanske en bättre chef, så rök hen dit. Som vi sa imorse i korridoren. Ibland bara löser det sig och allt går som smör i solsken. Jag har fått jobberbjudande idag och hittat ett jobb som jag skulle kunna tänka mig att söka eller jag kommer söka det. Vi har fått en ny tillfällig chef idag och hen är jättebra, så ska jag söka nytt jobb då? Ja, det är konstigt med lvet. Emellanåt är det pest och missförstånd och ibland bara ramlar allt positivt in över en. Det är märkligt.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Ska jag vara ärlig så har 2023 varit ett riktigt skitår. Första kvartalet var ju åt pipsvängen redan från början med en fin vän som...
Svar
6
· Visningar
1 448
Senast: astronaut
·
  • Artikel
Dagbok Har hamnat i en jobbfunderar-loop. Är idag på ett vikariat som sträcker sig tom augusti-22, men vad ska jag göra sedan? Det är både...
Svar
8
· Visningar
973
Senast: SaraXX
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 229
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok Jag har aldrig skrivit i den här delen av forumet förut men det här är nog i allmänhet ett rätt dåligt diskussionsunderlag då det är så...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 495
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Återkommande uvi
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Hingststationer
  • Dressyrsnack 17
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp