Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Får försöka mig på denna blogg. Nu har det inte hänt mer än att hästarna vilar och de tappar skorna i hagen
Svar
0
· Visningar
527
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Sökandet fortsätter. Liten slemhinnesvullnad i näsan men inte anmärkningsvärd. Så det är inte problemet med ständig nästäppa. Allergi...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: hoppeloppe
·
  • Låst
Dagbok Då inkom utredning nr 4 i samma ämne på jobbet. Inte fel denna gången heller mot rättshaveristen. Hoppas det blir lugnare nu. Knappast.....
Svar
0
· Visningar
397
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Helt otroligt. Sitter hos KBT o förklarar att kroppen försöker säga mig något. Att stressa mindre. Så på natten kan jag inte röra mig...
Svar
0
· Visningar
391
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Min andra gång hos KBT. Första gången var uppdraget att gå promenad. Omså bara några steg. Det är tyvärr så att några steg var det jag...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Hästarna vilar ännu efter vaccinationen. Men idag, en liten förändring i deras utsikt i hagen. Blev helt plötsligt jätteintressant när...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Vi tyckte vi var jätteduktiga som tog ut veterinären och vaccinerade i god tid inför lördagens tävling. Inne i tdb står det sedan att...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Vad ger en rättshaverist med bihang rätt, att få skriva vad som helst, och påstå saker som är påhittade i deras huvuden om andra. Vad...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Felfri och gick jättebra. Senaste tiden har hon gått som en dröm. Vann tillbaka anmälningsavgiften, sin första vinst.
Svar
0
· Visningar
251
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nu tror jag att jag kan hänga in vinterjackan igen i garderoben. Äntligen. Sovit 11h, helt otroligt. Och är ändå inte pigg, men bättre...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok igår var jag trött igen. Vaknade av gubbens snarkande fast jag tagit sömn tablett, okej insomningstablett... Tills idag har jag dock...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nu är jag långt ner i svackan. Sömnlösheten börjar ge biverkningar. Trött, trött, trött. Röntgat bihålorna. Tog tre minuter efter två...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Så var det premiär, första riktiga ute tävlingen. 90 och 1m. Felfritt och lugn häst i transporten.
Svar
0
· Visningar
259
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Ja, jag vet. Man ska inte vara skadeglad. Men någon har offentligt gått ut och fått min plågoande att visa sin rätta sida, dvs fel,fel...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Solen skiner, lite väl mycket blåst. Men ändå mössan är utbytt mot pannband! Våren är på g och det är Indras 5 års dag!
Svar
0
· Visningar
202
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Så var det dags för första riktiga dressyrtävlingen. Vi har övat fyra gånger på programmet, två gånger per varannan dag i påsk. Indra...
Svar
0
· Visningar
556
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Imorgon är det dags för den allra första dressyrtävlingen i Indras snart fem åriga liv. Är man dressyrstammad i alla led bakåt som finns...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nu har vi inga bebisar längre utan helt plötsligt startar vi i sista klasserna på dagen. 2 min per ekipage, halvtimmas paus mellan...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nu har vi intervalltränat ute på grusvägarna. Vi har en perfekt runda för det. 15 min skritt. 5 min trav. Skritt 2 min trav 5 min...
Svar
0
· Visningar
319
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok När nu äntligen jag och Tinkern får hoppträna, naturligtvis blir det halv storm och regn med hagel. Så mycket att vi tillslut red och...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp