JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Trav
Trådstartare
Trådstartare
stally
Startdatum
Startdatum
15 Apr 2005
Svar
Svar
20
Visningar
Visningar
1 595
Sv: Dagens dubbel Yeepiii!!!
Yes SOLIS!!
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Övr. Hund
Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Skola & Jobb
Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Övr. Hund
Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20
21
22
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Har sneglat I flera år på dessa hundhalsband från ett företag i Sverige. Har även letat online på hemsidor rån Australien men aldrig...
Seabaz
18 minuter sedan
Svar: 1 358
Visningar: 82 945
Hund
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Det var en allmän reflektion och en trådstart hindrar inte allmänna infallsvinklar. Jag tipsar inte TS, det går att sålla om man inte är...
Sedna
Idag kl 22:44
Svar: 112
Visningar: 5 930
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Här är en som tycker det räcker med valpar nu 😅 Fast hon är snäll och ger dem några minuter iaf ❤️ i morgon är de åtta veckor och den...
Tajger
Idag kl 22:40
Svar: 966
Visningar: 70 470
Hund