Bukefalos 28 år!

dagmatte/husse

S

sweetsophie

Jag måste skaffa en dagmatte/husse till min hund de dagar jag inte kan ta med henne till jobb. Är det någon som har erfarenhet av detta? Vad ska jag ställa för frågor, vad ska jag tänka på, osv.

Annars vill jag gärna ha tips på hunddagis i Malmötrakten. Någon som vet något bra?
 
Vad du ska ställa för frågor får du nog komma på själv. Men att tänkapå att hunden ska trivas med människan som den ska va hos är väl ganska viktig?!!! :confused: Har människan hundvana, hur är hon/han gentemot hunden, osv. Det sunda förnuftet får väl avgöra.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 858
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 884
Senast: Hellhound
·
Hundträning Jag behöver råd från er! Vi har en hund som är strax över 1 år. Hon skäller oerhört mycket på andra hundar. Vi har verkligen försökt...
2
Svar
30
· Visningar
1 713
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 583
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp