JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Affe och jag
Gnägg
Jag har börjat fundera kring det här med vad raser avlas emot.
Tex svenskt varmblod avlas mot hoppning, dressyr och fälttävlan...
3
4
5
Gnägg
Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en.
Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift?
Vi har...
3
4
5
Gnägg
Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?!
5
6
7
Hästnyheter
I den tredje delen av Drömmen om Elitloppet har vi hälsat på Elisabeth Almheden och A Fair Day på gården i Vassmolösa. Dagen före...
Valp 2025
Övr. Hund Haha ja, hon är ju dock född i januari så borde liksom ha varit ute i regnet och kyla innan. 😅
Dock gick koppel promenaden jättebra...
MalanMjöl
9 minuter sedan
Svar: 873
Visningar: 61 359
Hund
Fodervärd
Hundavel & Ras Så egentligen är det viktigaste vad som står i avtalet? Antalet kullar, tiden hos oss, mina resp uppfödarens ansvar mm . Fått svar nu...
gullviva
49 minuter sedan
Svar: 17
Visningar: 461
Hund
Husky från USA, tips och råd m.m
Övr. Hund Som boende i EU har du tillgång till hela EUs stora och stabila marknad men så många fördelar. Att köpa från USA, när du har möjlighet...
Sedna
Idag kl 17:53
Svar: 45
Visningar: 3 091
Hund
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag har faktiskt kikat både på knabbe och lipizzaner. Men de är ju också så ovanliga i Sverige. :down: Sen hjälper det såklart inte...
Habina
32 minuter sedan
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Hur illa var det? Många föl är ju lite ”mjuka” i benen och det rättar ju oftast till sig om man tar tag i det direkt tex med kort...
Freazer
55 minuter sedan
Svar: 65
Visningar: 5 176
Avel