Dagsfärska bilder

Sv: Dagsfärska bilder

Jo jag håller med. Han är fin i kroppen, MEN han är bara 11 månader och kommer nog bredda sig en del. Ska fortsätta hålla honom slank iaf så tror jag han blir fin.

Fina bilder
Hur stor är han. Va väger han som 11 mån hund

Jag gillar bilden där han står uppställd kanon fin

Supersnygg hund! :love:
Jag älskar rottishanar! De är så himla läckra!
Han kommer bli grymt snygg när han är färdigvuxen ;)
Honom vill vi se mier bilder på.

Fina bilder
Hur stor är han. Va väger han som 11 mån hund
Alltså, jag vet inte vad han väger. Sist vi vägde honom var det 46 kilo och det var i somras. Orkar inte bära honom i alla fall. :o Tror han har passerat 65 i manken. Mätte nyss och det blev 68, men jag måste mätt fel. SÅ stor är han inte. Han är nog lite större än 65 iaf (svårt att mäta).

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 172
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 934
Senast: Nota
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 633
Senast: Otherside
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 546
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka