Dålig på hantera förändringar

Jag kan vara extremt impulsiv, men om någon "kastar" på mig saker utan att jag hinner förbereda mig. Då går jag fullständigt i baklås. Jag klara inte förändringa speciellt bra och absolut inte sådana där jag inte får tid förbereda mig eller ens är inblandad i att en förändring kommer ske.
Har haft några jobbiga veckor men känner mig på väg tillbaka igen. Om bara livet kan ta en paus i att ge mig nya käftsmällar på ett tag så vore jag så himla tacksam :cool:

1699520606780.png
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 893
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 099
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 959
Senast: Yeah but
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 451
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jag gpr sönder
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp