Dåligt mörkerseende?

E

elronne

Jag tror att min häst ser dåligt i mörkret?
En kväll när jag gick upp till hagen så ropade jag på hästarna, alla kom utan min stackare. Vi har "två hagar i en" så det är en ganska liten öppning till den andra...
Som sagt alla kom utan min, han bara sprang runt och gnäggade stackarn. Veterinären har gjort ett syntest på honom, fast han sa att det var lite för ljust där vi var.
Han är ganska tittig när det är mörkt och man rider, fast det kan ju alla hästar vara iofs.
 
Jag har en häst som tror att hon inte kan hitta grindhålet om hon inte tas in först. Springer runt och gnäggar som en toka fast grinden är öppen och rakt under mulen på henne. Tror nog att det kan ara ngt liknande med din.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 281
Hästvård Min häst visade sig vara oren i traven förra tisdagen för en vecka sedan. Dagen efter var hon halt. Lät henne vila, och var i kontakt...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 206
Senast: co-SMAD4
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 809
Senast: nullo-modo
·
Hästvård Usch jag mår så dåligt. Min hovslagare är superduktig och det har aldrig varit några problem med honom. Han har alltid med sig 1-2...
Svar
17
· Visningar
2 514
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp