Dammsugare

MissFideli

Trådstartare
Behöver snart köpa en ny dammsugare. Men vílken?

Den ska vara så tyst som möjligt, bra som möjligt och billig som möjligt :p Eller ja, iaf under 3000:-

Sv: Dammsugare

Jag har bara ett råd om vad Du INTE ska lägga pengar på - Electrolux Ultra Silencer.
Dyr, silence-Inte, det fullkomligt rasar delar, plastbitar ja allt som kan lossna.
Tänke att nu ska jag lägga pengar på en "riktig" dammsugare som inte låter som ett reaplan - det jag fick var den absolut sämsta dammsugare jag någonsin använt.
Kompisen skrattade åt mig och köpte en för några hundra på Rusta - och det är fortfarande hon som skrattar (numera rått..)
Men jag har någonstans läst om en tystgående som skulle passa hund/kattägare, vet inte om det var nå´t speciellt munstycke som skulle sluka hår. Nästa gång ska jag ha en så´n

Jag har en Bosch med djurhårmunstycke sen nån månad tillbaka!!!
Den är numera min bästaste vän :love: mattorna är såå fina.

Den är väldigt tyst på lägre effekt så man kan dammsuga närlillan sover.
Har inte behövt användafull effekt ännu, inte ens på dörrmattan där hunden tillbringar mesta delan av sin tid :D

Den varvärd sina pengar den dammsugaren!

Tillägger att jag har en kroniskt fällande schäfer och bebis på sex månader. Ni fattar kombinationen :eek:

Ja! En sån var det nog, nu är namnet noterat. Nästa gång (mkt snart hoppas jag) någonting lossnar på mitt måndagsexemplar slår jag till.

Liknande trådar

Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
625
Senast: sthu
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 070
Senast: fejko
·
IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
735
Senast: sthu
·
Skola & Jobb Jag är på jakt efter en ny jobbväska, och det känns som en djungel... Väskan jag har nu är en ryggsäck från Fjällräven, vilken snart...
Svar
10
· Visningar
716
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka