Dammsugare

vinternoll

Trådstartare
Vilka dammsugare har ni? :D

Blev lite nyfiken när jag såg ultraone sugar reklamen.
Själv har vi en liten röd grej, tror det är en volta.

Sv: Dammsugare

Jag har också en liten röd dammsugare. :D Oklart vad det är för märke dock, och jag orkar inte titta. Den är sju år men uppför sig för det mesta bra.

Har en Electrolux Ergorapido (första generationen) och en Volta U3210.

En grön liten Samsung som var snygg & bra innan min f.d. sambo hade sönder den. Men den duger väl..

Köpte precis en OBH nordica, den verkar som att den är jättebra iallafall :) Smarta hjul så den är lättmanövrerad.
Hade någon billig skit från elektrolux innan som vi fick av min pojkväns föräldrar, behöll den i 2 år för att vara snäll men en dammsugare för 300 spänn fungerar verkligen inte bra, man fick mata den typ.

Jag har nåt grönt påhitt som har några år på nacken. Men den suger bra och visslar lite roligt, vi visslar ikapp när det börjar bli tråkigt att städa :D

En Bosch var det visst.

Senast ändrad:

H2o vac turbo eler vad fan skiten heter. Den suger bra men är förbannat bökig att hålla på med...
Är tämligen sugen på nått nytt men vet inte riktigt vad...

Jag har en Ultrasilencer. Love it!

Är den så tyst och suger så pass bra som det sägs?

Jag är sugen på den men den är ju inte gratis så jag vill gärna veta innan att den är så bra som jag hoppas :)

Jag har just nu en blå volta som är ett halvår gammal,
suger halvdåligt och låter som ett jetplan, men fin färg iallafall,
om man ska hitta nåt positivt med den :p

Liknande trådar

IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Är lite sugen på att titta på filmen om John Whitaker, men då måste man lösa ett abonnemang på Clip my horse och jag undrar om det är...
Svar
2
· Visningar
312
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·
Hemmet Jag har länge nu varit nyfiken på att testa sängkläder i bambu. I min uppsättning hemma just nu är samtliga underlakan av märket...
Svar
13
· Visningar
505
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka