Damn you autocorrect!

Kanske inte autocorrect utan dess tidigare föregångare: T9. Ni vet, när man inte längre behövde trycka 4ggr på 7an för att få bokstaven s.

Brorsan skulle skicka "jag saknar din röst" till dåvarande flickvännen under en semesterresa. Istället skickade han "jag räknar din post".

Och ja, han fick en del skit för det... :cool:
 
Jag hade hovslagaren på besök och skickade ett sms med meddelandet att "det var slut på falsade bakskor så jag köpte guldskor istället". Autocorrect fick det till "det var slut på fasaden bajskorv så jag köpte guldskimrande istället" 😄 Men hejsan Hovslagaren!
 
En kompis smsade och frågade vad jag hade använt för att behandla öronskabb på katterna med, då hon misstänkte det på sina. Jag beskrev hur jag gjort och hon svarade och tackade och sade att hon skulle ta tag i det på måndag. Det skulle nog inte vara någon fara över helgen för katterna kokade inte så mycket. Jag fattade nog att hon menade kliade, men svarade att om de bara sjuder lite så är det nog okej! :D:cautious:
 
När grannen skrev och frågade om jag hade tid, svarade ”bajjenödig!” (Skulle stått Jajjemän!

Eller när kompisen frågade om jag började bli klar, och jag svarade att jag skulle bara köra över benen med rullatorn! (Epilatorn)

:oO_o:cautious::rofl:
369C0239-33B9-46BB-B3CC-12D2CEDCE68D.jpeg
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
0
· Visningar
150
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 240
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 857
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 893

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp