MissFideli

Trådstartare
Fick en förfrågan från Danmark på nån av honorna idag ! Vore väl häftigt att få exportera en från första kullen !! Håll alla tummar för att dom vill ha nån av dom. Eller ännu hellre båda :idea: :bump:
 
JAAAAAAAAAA....en av marres bebisar flyttade till Danmark o en till Norge..... :D
 
Vad kul!
Jag har exporterat en del ryssar till Holland.
Tycker det är jättekul att se att det går bra för dom.
Två har gått vidare i avel och har fina utställningsresult!
Håller tummarna för dina småttingar.
 
Japp, nu är det i princip säkert att den lila flyttar hela vägen till Danmark !! Åh så roligt !! :bump: Och åh så sorgligt :cry:
Men, men. Det kanske öppnar massor av dörrar till framtida kullars försäljning.

Jätteglad är jag !! :banana: :banana:
 
Jättekul!! :bump: Det förtjänar du, efter allt elände det varit med Yoga och hennes barnafödande...
 
Då är det bara att hoppas!!! Vore ju riktigt roligt om det blir så!!
 
Såg den här tråden lite sent, frånvarande som jag varit ett tag.
Men ville väl helst säga GRATTIS!

Jag har själv fått en förfrågan från Norge på honan i min kull! Men det förutsätter att hon håller för utställning/avel. Så vi får väl se. :bump:
Fast jag skulle nog tycka att det vore skönt om de inte flyttade FÖR långt. :crazy: Man vill ju kunna hälsa på!
 
Hur ska ni kunna se om hon håller för utställning/avel?
Jag säljer alla mina på köparnas risk, dvs lovar inget utan dom får köpa i det skick hon är nu. Yogas uppfödare har en liten tjej som lyckades jättebra på utställningar fram tills runt 1 års ålder, sen växte hon ur sig och blev ful (så ful en katt nu kan bli :smirk:)

Fast det kanske är lättare på Ragdoll?
 
Ja, alltså, att hon inte är feltecknad, eller har något annat uppenbart fel. Som du säger så kan man ju aldrig ge några garantier.
Men en bicolor som har vitt på öron eller svans, eller vars "V" är helt osymmetriskt/felaktigt kommer aldrig kunna gå bra på utställning.
Nu verkar det inte som om någon av mina har något vitt på varken öron eller svans, som tur är!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 856
Senast: Sel
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 192
Senast: MissFideli
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 788
Senast: manda
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 296
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp