JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Danskt i Elitloppet – Takethem är klar
Moderator
Hästnyheter
Ifjol tapper tvåa och slagen i det allra sista steget i Sweden Cup - i år får han vara med i huvudloppet. Chief Orlando är klar för...
Hästnyheter
Det ser ut att bli ett stjärnspäckat startfält till årets upplaga av Elitloppet.
Nästa häst att bli klar: Jean-Michel Bazires franske...
Hästnyheter
Ifjol vid den här tiden var noll hästar inbjudna till Elitloppet. I år är två klara – under lördagen stod det klart att Uza Josselyn...
Hästnyheter
Han gjorde sin femte raka final i Elitloppet. Men den bedriften var inte nog. Timoko chockade Solvalla när han lämnade Bold Eagle...
Valp 2025
Övr. Hund Visst är hon! Hon ser så belevad ut också. 😁 Men skenet lär ju bedra, även om uppfödaren beskriver det som den mest okomplicerade kull...
Philosophia
8 minuter sedan
Svar: 881
Visningar: 61 786
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Jag antar att det beror på hur allvarliga svårigheterna är.
Jag har mycket lättare att anpassa mitt liv efter en hund som till exempel...
Sel
Igår kl 23:31
Svar: 1 854
Visningar: 179 654
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Och mina nu tre scalare som uppenbart hittat varandra :D
Red_Chili
Igår kl 23:27
Svar: 1 386
Visningar: 41 156
Djur
WE-tråden
Övr. Grenar I tekniken får du poäng på varje hinder och det finns även bedömningspunkter under allmänt intryck, precis som i dressyr. I speeden...
warg
Alldeles nyss
Svar: 675
Visningar: 59 272
Grenar
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Du kunde frågat mig Lena, jag minns ju allt sådant där onödigt... 😅 🤭 Först hade faktiskt Ronny W Svante och sedan sålde han Svante...
fio
Idag kl 01:17
Bildtråd
Gnägg Jag vet att det inte är samma sak rent teoretiskt, men de ser iprincip likadana ut. Ville mest förtydliga att det inte var de jag menade...
Emuliiaa
Igår kl 23:12