Datakrångel

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Hysterisk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 841
H

Hysterisk

Så fort jag försöker öppna tex pdf-filer och en del internetsidor kommer det upp en ruta där det står att "de aktuella säkerhetsinställningarna gör att du inte kan läsa den här filen." eller "de aktuella säkerhetsinställningarna tillåter inte att ArkiveX-kontroller körs på den här sidan."

Vad innebär det? Hur får jag bort det? Någon som vet?

Sv: Datakrångel

Titta på Vertyg/Internet-alternativ/Säkerhet/Anpassad nivå

Där kan du ställa in alternativen för ArctiveX-kontroller.

/Soapbubble

Sv: Datakrångel

jaha då var det dax igen... dock inte samma problem som sist, utan nu försöker datorn inte öppna internetsidorna, antingen kommer det direkt upp att servern hittade inte/sidan kan inte visas eller så är sidan blank och det står klar nere i vänstra hörnet alternativt hämtar från res://C:\windows\system32\shdoclc.dll/dnserror.htm

vad kan det bero på nu då?

suck jag börjar trötna på det här...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 619
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 367
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 178
Senast: Skjøldur
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 692
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka