Datakunniga männsikor

Vildvittra_

Trådstartare
Har några filmer jag filmat med min mobil (w800i) på datorn som jag skulle vilja ha upp på min hemsida, hur gör jag? Jag får det inte att funka? Nått tips, filmerna är i formatet .3gp

Hilfe bitte!

Sv: Datakunniga männsikor

Får jag upp de på hemsidan då? :confused: Får de går ju att se på datorn utan problem som det är...

Sv: Datakunniga männsikor

Läste inte vad du frågade om :crazy:
Det är ju inte alla som har eller vill ha quicktime på datorn så du kan ju göra om filmen till avi eller mpeg så fungerar det för flera.

Här hittar du ett bra gratisprogram som fixar det
http://www.videohelp.com/tools?tool=SUPER_1

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 032
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 410
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Jag skulle vilja - snabbt och enkelt - fixa en hemsida till mitt författarskap och mina böcker. Utan att det kostar en förmogenhet och...
Svar
5
· Visningar
328
Senast: Saigon
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 012

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka