Datasladd (Dell)

Kalaspinglan

Trådstartare
Hej hopp!

Min kära lilla söta vovve har (för länge sedan!!) tuggat upp strömsladden till min bärbara dator, en liten Dell. Har just fått besked att den kostar 680 kr inkl moms och frakt från Dell, med leveranstid på 10 dgr.

Jag behöver en ny sladd NUUUU eftersom jag blir av med jobbdatorn nu på torsdag. Vet ni var jag i Stockholmsområdet kan köpa en ny strömsladd?

Tack på förhand!!

Sv: Datasladd (Dell)

Är du säker på att det tar 10 dagar? När jag beställt saker från Dell har det tagit kortare tid än det de sagt.
Dell säljs ju inte i butiker, så det bästa tipset är att leta begagnat eller kolla om typ Kjell och co eller någon liknande butik har en piratvariant av sladden. Borde inte denna tråden ligga på datorer förresten ;)

Tack!
Enligt min kontakt med Dell så tar det 10 dgr, 7 om jag betalar med kort...
Angående placeringen av inlägg kan jag nog hålla med dig, tänkte inte på att det fanns även för data.. :-)

Det där har hänt mig flera gånger.
Det är tyvärr kört.
Dell säljs inte i vanliga butiker och inga andra sladdar funkar till datorn. Det är bara att vänta...:(

Attans... :mad: Då får jag väl se till att beställa den där dumma sladden nu då, så kanske jag har den till nästa vecka. *suck*

Ta och gå till el butiken. köp en koplings dosa med plint. sen kan du skarava data biten med en annan sladd. MEN BARA FÖR NÖD ANVÄNDING:

Det finns universalladdare som kan passa. Bland annat den här från Targus, som uppges fungera för vissa Dell-datorer. Targus produkter brukar finnas hos Elgiganten, Siba m.m., så det kan vara värt att kolla där.

Senast ändrad:

Tjohoooo!!! 312,50 kr kostar sladden hos Inegro. :-)
Ska ringa Kjell & co också när de öppnar!

Åååååå vad ni är bra! Tusen tack för hjälpen!!!!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka