Dataspel utan skiva

Bylund

Trådstartare
Jag är ute efter ett dataspel som man kan ladda ner och spela när som helst, utan att man måste vara beroende av en skiva eller internetuppkoppling.

Är det någon som har ett spel att rekommendera, och i så fall, varför? :D

Sv: Dataspel utan skiva

Det finns ju en spelsida som man kan prenumerera spel på, kostar en peng per månad, kvartal eller år. Här finns alla möjliga spel, man kan byta när som helst och spela hur mycket man vill. Fast jag tror att det kräver en viss kontakt med nät för att kunna spela på sin abonnemang. Däremot kan man få prova 60 minuter utan kostnad.

www.zylom.com

Sv: Dataspel utan skiva

Vill ha ett spel som jag kan ladda hem till datorn men som jag sen inte behöver ha varken skiva eller internetuppkoppling för att använda.

Och gärna gratis också, som fattig student går pengarna till så mycket annat :(

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: fejko
·
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
486
Senast: sthu
·
IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
975
Senast: Rie
·
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en högtalare till min mobil så jag kan spela musik hemma utan lurar, och också kanske ha den som radio. Jag tänker... 2
Svar
26
· Visningar
1 754

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka