Datoridiot behöver hjälp med skrivare!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Orkan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 571
O

Orkan

Jag kan inte mkt mer om datorer än att starta datorn.... Och nu behöver jag hjälp!

Det strular med skrivaren nu, den har funkat bra innan men nu så kommer det upp antingen en liten skrivarruta i hörnet som säger: USB-skrivarens tillstånd går inte inhämta. Eller så kommer det upp en vanlig varningsruta som säger: Access violation at adress 007472EC in module 'anna.exe'. Read of adress FFFFFFF.
Adresserna kan nog vara lite olika olika gånger men det var detta som kom upp nu.

Det går att trycka på en knapp på skrivaren så skrivs den sidan jag har uppe på datorn ut.

Någon som kan hjälpa mig?

Sv: Datoridiot behöver hjälp med skrivare!

avinstallera och installera skrivaren på nytt. börja där.

Sv: Datoridiot behöver hjälp med skrivare!

Tack.
Nästa idiotfråga: Hur avinstallerar jag skrivaren?...

Går jag in under kontrollpanelen och avinstallera program under Program så hittar jag inte skrivaren. Har den avinstallerat sig själv eller finns den någon annanstans?

Liknande trådar

Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form... 20 21 22
Svar
427
· Visningar
65 502
Senast: lundsbo
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
36 177
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar... 2
Svar
32
· Visningar
13 618
Senast: Milosari
·
Skola & Jobb Det är alltid svårt att skriva om jobbet då man har tystnadsplikt och alltid trampar någon på tårna. Dock vill jag ändå ventilera lite...
Svar
18
· Visningar
3 084
Senast: Zaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S