S

Smultronblomma

Är det någon som kan tippsa om något roligt dataspel? Vad brukar ni spela?
Själv gillar jag bla Rayman och Pirates.
Svara snälla! :D
 
Sv: Datorspel

ptjaa. allt beror ju vad du klassar som roligt. just nu leker jag mästertjuven i The Elder Scrolls IV: Oblivion.
 
Sv: Datorspel

Jag spelar just nu Dreamfall! Jättebra om man gillar spel med störst fokus på berättelsen! Det är även lite pussellösande och fight, men soms agt mest är det verktyg för att komma vidare i berättelsen.
 
Sv: Datorspel

Tack så mycket alla för era tipps. Jag ska kolla på internett och se vad det är för spel. Kanske jag köper något :). Kom gjärna med fler tipps ;).
 
Sv: Datorspel

Det var ett så kallat skämt.
Men visst är du väl inblandad i designen eller åtminstone affilierad?
Därav "Jag vet inte om testkörningar räknas." - som svar till Vad brukar ni spela?
 
Senast ändrad:
Sv: Datorspel

Elftor skrev:
Det var ett så kallat skämt.
Men visst är du väl inblandad i designen eller åtminstone affilierad?
Därav "Jag vet inte om testkörningar räknas." - som svar till Vad brukar ni spela?
Javisst, jag är inblandad på så vis att jag är med i företaget. (Dock inte varit inblandad så mycket i utvecklingen av just det spelet, mer än huvudmenyn.) Är dock knappast testkörning då spelet är uppe i version 2.4, så redan testat av ett flertal personer.

Svarade även på förfrågan om roliga spel, inte på vad jag själv brukar spela.
 
Sv: Datorspel

Stalker skrev:
Javisst, jag är inblandad på så vis att jag är med i företaget. (Dock inte varit inblandad så mycket i utvecklingen av just det spelet, mer än huvudmenyn.) Är dock knappast testkörning då spelet är uppe i version 2.4, så redan testat av ett flertal personer.

Svarade även på förfrågan om roliga spel, inte på vad jag själv brukar spela.

Som jag sa så menade jag inget allvarligt! Jag tycker själv att det är ett väldigt bra spel.
 
Sv: Datorspel

världens bästa spel!

KotoR 1+2
(knights of the old republic)
rollspel

som sagt så beror det också på smaken, som jag star wars och flyg
jag har nästan bara sådana spel :smirk:
 
Sv: Datorspel

Är det ingen mer än jag som gillar Sid Merer´s Pirates eller Rayman 3? :bump:
 
Sv: Datorspel

*KL*

Warhammer 40k: Dawn of War är det enda som gäller fortfarande, snart två år har jag lirat det online. Tröttnar nog aldrig!
 
Sv: Datorspel

voltis skrev:
Jag spelar just nu Dreamfall! Jättebra om man gillar spel med störst fokus på berättelsen! Det är även lite pussellösande och fight, men soms agt mest är det verktyg för att komma vidare i berättelsen.

Jag har faktiskt köpt spelet Dreamfall nu och det är JÄTTE KUL! Men en sak är knäppt att man inte kan spela flera spelare på samma dator fast i olika spel nivåer. Datorn aotomatsparar då över den andres spel. :mad: Hur gör du?
 

Liknande trådar

Fritid Hej, Jag vill boka hotell, men kommer att ha en ny adress när vi kommer och ska bo där. Men jag är skriven på min gamla adress en vecka...
Svar
2
· Visningar
673
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 122
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 634
Senast: Klara
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 596

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp