JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Datum och tävlingsplatser för ungdomscuperna
(Ridsport) Juniorer och young riders i hoppning kommer som vanligt att rida finaler under Göteborg Horse Show i februari nästa år. Cuperna går nu under namnen GHS Morgondagens Vinnare och GHS Young Rider Cup.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Det är SVT som sänder från Scandinavium och Göteborg Horse Show som går 19-23 februari. Under söndagen rids bland annat det sista...
Radannons
Bevaka ridsporten som ung journalist!
Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Hästnyheter
Gothenburg Horse Show och Sweden International Horse Show går nu samman och startar Arena Youth Tour, en hopptävling för juniorer och...
Hästnyheter
10 young riders och 16 juniorer blev i helgen finalklara i GHS Young Rider Cup och Morgondagens Vinnare, svensk ridsports populära...
Eurovision 2025
Kultur Håller med! Men det är väldigt typiskt Schweiz, enligt god vän som bodde där och var gift med en Schweizare - det är ett väldigt...
Scata
Alldeles nyss
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Grr, jag behöver desperat skriva ut någonting, min skrivare trillade i golvet med katten (för ca sex månader sedan). Sedan har jag inte...
MJLee
7 minuter sedan
Svar: 1 747
Visningar: 89 367
Allmänt
Hönstråden II
Lantbruksdjur Nyfikna frågor: Älskar tråden och vet att många av er har hönor av olika raser. Verkar vanligt att ha en tupp, blir det massa...
Kaching
1 minut sedan
Svar: 1 943
Visningar: 188 453
Djur
Akvarietråden V
Övr. Djur Jag har gurami-yngel! Massvis! Mina fina morrande guramis lät inte massor "bara för att", de har visst lekt också :love:
Red_Chili
14 minuter sedan
Svar: 1 418
Visningar: 42 929
Djur
Kattmat i mousse-form
Övr. Katt Ja, hon hade ett långt, gott liv hos oss. Hon dök upp och flyttade in hos oss (så som katter på landet gör...) hösten 2009 och då var...
ameo
Idag kl 14:16
Svar: 22
Visningar: 818
Katt